Amennyiben Önnek valamilyen problémája merült fel a készülékekkel, kandallókkal kapcsolatban, kérjük válassza ki, hogy a javítást garanciában, vagy pedig térítés ellenében kéri.
Teendők garanciális javítás esetén
Kérjük tanulmányozza át a beépítési útmutatóban és garanciális füzetben leírtakat. Amennyiben Ön úgy látja, hogy a garanciális feltételek adottak, kérjük cégünk felé a csillaggal jelölt alábbi mezőket kitölteni szíveskedjen. Valamint az egész beépített kandallóról több nézetből (távoli és közeli) fotókat kérünk, a jótállási jegy 31-34 oldalaival együtt. Az alaposabb és hatékonyabb felkészülésünk érdekében kérjük feltölteni, és részletesen leírni a hibajelenséget.
A reklamáció benyújtásához szükséges a kért adatok feltüntetése - a*-gal jelölt mezők kitöltése.
Beküldendő dokumentumok, a garanciális és garancián kívüli javításhoz a szerviz@technical.hu címre:
Garanciális javítás esetén:
- Számla másolata
- Jótálási jegy (31-34 oldala)
- Kép feltöltése a hibáról (távoli és közeli fotók)
Garancián kívüli javítás esetén:
- Kép feltöltése a hibáról (távoli és közeli fotók)
Hiba bejelentése
A csillaggal (*) megjelölt mezők kitöltése kötelező.
Személyes adatok / Vásárlási adatok / Termék és a hibával kapcsolatos adatok
Köszönjük szíves együttműködését, kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.