Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát, a cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében. Bővebb info : Tájékoztató a sütik "cookie-k" alkalmazásáról.

Szerviz

Amennyiben Önnek valamilyen problémája merült fel a készülékekkel, kandallókkal kapcsolatban, kérjük válassza ki, hogy a javítást garanciában, vagy pedig térítés ellenében kéri.

Teendők garanciális javítás esetén

Kérjük tanulmányozza át a beépítési útmutatóban és garanciális füzetben leírtakat. Amennyiben Ön úgy látja, hogy a garanciális feltételek adottak, kérjük cégünk felé a csillaggal jelölt alábbi mezőket kitölteni szíveskedjen. Valamint az egész beépített kandallóról több nézetből (távoli és közeli) fotókat kérünk, a jótállási jegy 31-34 oldalaival együtt. Az alaposabb és hatékonyabb felkészülésünk érdekében kérjük feltölteni, és részletesen leírni a hibajelenséget.

A reklamáció benyújtásához szükséges a kért adatok feltüntetése - a*-gal jelölt mezők kitöltése.

Beküldendő dokumentumok, a garanciális és garancián kívüli javításhoz a szerviz@technical.hu címre:

Garanciális javítás esetén:

  1. Számla másolata
  2. Jótálási jegy (31-34 oldala)
  3. Kép feltöltése a hibáról (távoli és közeli fotók)

Garancián kívüli javítás esetén:

  1. Kép feltöltése a hibáról (távoli és közeli fotók)

 

Hiba bejelentése

A csillaggal (*) megjelölt mezők kitöltése kötelező.

 

Személyes adatok / Vásárlási adatok / Termék és a hibával kapcsolatos adatok

 

---------------------
---------------------

 

Köszönjük szíves együttműködését, kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.